Welkom bij Community

Welkom bij Community

Met de Community-hub in Zoho Desk kunt u een krachtige gemeenschap bouwen rond uw bedrijf, terwijl u nog steeds klant via andere kanalen kunt bedienen.

Uw klanten kunnen 4 soorten inhoud plaatsen in uw gemeenschap. Dit zijn ideeën, vragen, problemen en discussies. Elk van deze heeft een bepaald doel.

Wanneer uw klanten iets met u te bespreken hebben, kunnen ze een discussie in uw gemeenschap plaatsen. Het is een geweldige manier om te bespreken en samen te werken.

Uw klanten kunnen u specifieke vragen stellen over uw bedrijf in uw gemeenschapshub. U kunt deze vragen daar direct beantwoorden en hun respect verdienen. U kunt ook vragen als 'beantwoord' markeren en uw gemeenschap georganiseerd houden.

Problemen zijn kwesties die uw klanten tegenkomen wanneer ze interageren met uw bedrijf. Ze kunnen het exacte probleem beschrijven dat ze hebben ervaren en u bruikbare inzichten geven. U kunt het 'probleem' omzetten in een ondersteuningsticket en klanten zelfs op de hoogte houden van de status ervan.

Ideeën van klanten leiden vaak tot nieuwe richtingen voor uw bedrijf. Laat ze hun ideeën binnen uw gemeenschap delen. Laat andere klanten op de ideeën stemmen en pas echte democratie toe in uw gemeenschap.

Voor meer informatie over hoe u uw gemeenschap kunt instellen, kunt u deze pagina lezen.